آخرین قسمت از سری بازی های ۴۱۱۴۸ منتشر شد و ما هم راهنمای این قسمت را نیز برای شما عزیزان ساخته ایم. برای مشاهده آموزش و  این قسمت در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

  • خانه سینا

پس از مشاهده اولین کات سین، به سمت راست قدم بردارید تا به آشپزخانه برسید و کات سین دیگری به نمایش درآید. بعد از آن به سوی شیشه مستطیل شکل کنار مجسمه بروید و انگشت خود را روی آن نگه دارید تا جعبه رمز به نمایش دربیاید. با کلیک بر روی جعبۀ ورود رمز، عدد ۴۱۱۴۸ را وارد کنید و بر روی دکمۀ سبز کلیک کنید تا دری زیر پای سینا باز شود. سپس با کلیک بر روی آن به اتاق پایینی بروید. حال به سمت صندلی کامپیوتر رفته و با کلیک بر زیر آن کلت را بردارید. سپس در بالا و سمت راست تخته، سویچ خودرو را بردارید. سپس به سمت کامپیوتر رفته و با کلیک بر روی کلید برق کناری آن، برق سمت راست را خاموش کنید. پس از آن با کلید بر روی کلید برق کنار یخچال، لامپ UV را روشن کنید تا کات سین به نمایش در بیاید. پس از مشاهده کات سین بر روی گاوصندوق دارای جعبۀ رمز سبزرنگ که زیر یخچال است کلیک کنید و عدد ۵۱۲۴ را وارد کنید تا گاوصندوق باز شود. پس از مشاهده کات سین، مکعب سیاه را بردارید. سپس بر روی نقشۀ روی تخته کلیک کنید تا سینا آن را بردارد. حال با کلیک بر روی بالای اتاق از آن خارج شوید و به سمت خارج خانه بروید تا کات سین به نمایش دربیاید.

  • محل روی نقشه (پناهگاه)

پس از صحبت های سینا به سمت راست بروید و ادامه دهید تا از در رد شده و وارد شوید. وقتی وارد شدید، پیش رفته و از پله ها پایین بروید و ادامه دهید تا به آخر راهرو برسید. حال مکعب سیاه را در داخل مربع خالی روی دیوار دهید تا در باز شود. از در وارد شوید تا کات سین بعدی به نمایش دربیاید. برای تهیۀ دمنوش زنجبیل به سمت چپ رفته تا به قفسه های سمت راستی برسید. در آنجا بطری آب را از قفسۀ وسطی و کتری را از سمت چپ قفسۀ پایینی بردارید. حال به قفسه های سمت چپی بروید و در قفسۀ وسطی، زنجیبل کنار کیف فهوه ای را بردارید. در قفسۀ پایینی، باتری زرد رنگ را که در کنار دستگاه رادیویی است بردارید. پس از آن به سمت اجاق که در روبروی قفسه های سمت راست است بروید و بر روی باتری و سپس بر روی اجاق کلیک کنید. حال کتری را بر روی اجاق گذاشته و آب را در کتری بریزید. بعد از آن زنجیبل را در کتری بریزید تا دمنوش زنجبیل ساخته شود. حال به سمت میزی که آن زن کنار آن نشسته بروید و لیوان روی میز را بردارید. پس از آن به سمت اجاق بروید  و با لیوان بر روی کتری کلیک کنید تا دمنوش در لیوان ریخته شود. حال با لکیک بر روی لیوان آن را بردارید و به سمت آن زن بروید و با لیوان بر روی او کلیک کنید تا کات سین بعدی به نمایش دربیاید.

  • پناهگاه آرش

پس از مشاهدۀ چند کات سین، به سمت چپ بروید تا به آرش برسید. پس از صحبت اب وا، به سمت چپ بروید تا به اجاق برسید. بر روی بشقاب و قاشق کنار دیگ کلیک کنید تا سینا آن را بردارد. حال با بشقاب و قاشق بر روی دیگ کلیک کنید تا بشقاب پر شود. حال ظرف سوپ (همان بشقاب) را بردارید و با آن بر روی صندلی کنار اجاق کلیک کنید تا کات سین به نمایش دربیاید. سپس به سمت راست بروید تا به آرش برسید. پس از صحبت با او به سمت چپ و در اتاق سمت چپی در قرمز رنگ، بر روی جعبۀ فیوز کلیک کنید تا یکی از فیوزها برداشته شود. حال به سمت اجاق بروید و باتری زیر دیگ را بردارید. پس از این کار، به سمت قفسه ها رفته و با باتری بر روی چراغ قوه ای که در سمت چپ بالاترین قفسه قرار دارد، کلیک کنید. حال که چراغ قوه را برداشتید، به سمت اتاقی که آرش در آن است بروید  و بر روی فیوز سمت راست تخت کلیک کنید تا برداشته شود. حال با کلیک بر روی چراغ قوه آن را روشن کنید و به اتاقی که در آن جعبۀ فیوز قرار دارد بروید. فیوزی را که دارید در جای فیوز خالی قرار دهید. سپس به اتاقی که آرش در آن است بروید و کپسویل هالی سبز و قرمز سمت چپ تخت را بردارید و به اتاق کناری بروید. حال کپسول خالی قرمز را در محفظۀ سمت چپ و کپسول خالی سبز را در محفظۀ سمت راست قرار دهید. سپس بر روی اهرم سمت راست کلیک کنید تا کپسول ها پر شوند. حال هر دو کپسول را برداشته و کپسول پر شدۀ سبز را در محفظۀ راستی و کپسول پر شدۀ قرمز را در محفظۀ دیگر (سمت چپی) قرار دهید. حال به سمت جعبۀ فیوز رفته و بر روی آن کلیک کنید تا فیوز برداشته شود. با آن فیوز، جای فیوز کنار تخت را پر کنید. حال به کنار آرش بروید تا کات سین به نمایش در بیاید. بعد از صحبت با آرش، باید عمل تغییر چهره را انجام دهید. این عمل به دقت نیاز دارد. با چرخاندن گوشی به سمت چپ و راست خط سفید را بر روی بخز سبز رنگ نگه دارید و در آن حال بر روی دایرۀ سفید کلیک کنید. بخش قرمز زیر سینا نشانگر مقدار مادۀ موجود است و باید در انجام عمل دقت کنید تا تمام نشود. همچنین استفاده از لیزر هنگامی که بخش سبز روی ناحیۀ قرمز قرار دارد، باعث می شود لیزر با سرعت بیشتری عمل کند. اگر موفق نشوید با پیغام MATERIAL HAS FINISHED مواجه می شوید و در صورت موفق بودن، پیغام TRANSFORM COMPLETE به نمایش در می آید. پس از کلیک بر روی پیام موفقیت و مشاهدۀ کات سین. به پیش آرش بروید و بعد از صحبت با او، به سمت قفسه ها بروید. در آن جا کلت را بردارید و در بالاترین قفسۀ، موبایل و ردیاب را که آبی و قرمز هستید را بردارید و از در قرمز خارج شوید.

  • محل مراسم کلیسای خورشید (۴۱۱۴۸:۱)

به سمت راست بروید تا کات سین به نمایش دربیاید. سپس چراغ قوه خود را روشن کنید و به سمت راست بروید تا به موجود دیگری برسید. پس از صحبت های آن موجود چراغ قورۀ خود را خاموش و روشن کنید و از در کناری به راهروی بعدی بروید. حال آنقدر بروید تا ناگهان خخخ را ببینید. در ایننجا دو انتخاب دارید.(پایان اول) اگر به پایین بروید، پایان فرعی را خواهید دید. برای مشاهدۀ پایان اصلی (پایان دوم) مجبور خواهید شد بازی را از ابتدا شروع کنید. اما اگر به را خود به سمت راست ادامه دهید با پایان اصلی مواجه می شوید. پس از کمی رفتن به موجودی دیگر بر می خورید.. پس از صحبت با آن موجود و فونوس و کشته شدن فونوس، انگشت خود را در جهتی که خون حرکت می کنید، بر روی صفحه بکشید و هنگام به نمایش آمدن دایره قرمز رنگ، بر روی آن کلیک کنید. سپس کات سین بعدی به نمایش در می آید.

  • ساختامی معرفی نوشیدنی جدید Circle

پس از صحبت های سینا، گوشی خود را در سبد سمت راست اسکنر قرار دهید و به سمت نگهبان بروید. پس از آن کمی به سمت چپ بروید تا نگهبان شروع به راه رفتن کند. در کنار ماکت قرمز رنگ بایستید و هنگامی که نور دوربین شروع به رفتن به سمت چپ کرد، زود بر روی ماکت کلید کنید تا برداشته شود. حال به سمت چپ بروید تا به گلدان برسید. در سمت چپ آن بایستید و وقتی که نور دوربین روی گلدان نیست، روی آن کلیک کنید تا سینا آن را بیندازد. صبر کنید تا نگهبان به طرف شما بیاید. حال ماکت را انتخاب کنید و به آرامی و بدون عجله بر روی بدن نگهبان کلیک کنید. سپس بر روی دایره های سبز و قرمز کلیک کنید تا نگهبان نقش بر زمین شود. حال کارت او (Circle Card) را برداشته بو آن بر روی آسانسور کلیک کنید و به داخل آن بروید. پس از صحبت های سینا، به سرعت به سمت آجر طلایی که در سمت دست راست نقاشی قرار دارد بروید و آن اجر را بردارید. با آجر نگهبان را بزنید و به سرعت به سمت آسانسور سمت راست بروید. صبر کنید تا نور دوربین از روی آن کنار بروید و با کارت بر روی آن کلیک کنید و به داخل آن بروید. پس از صحبت با آمادو، طبق جهت خون و دوایر پیش بروید تا نگهبان ها را زخمی کنید یا بکشید. سپس کارت قرمز آمادو (Alister Card) را بردارید و به سمت در بروید. با کارت قرمز آن را باز کنید و ادامه دهید. پس از رفتن به راهروی بعدی، در دیگر را با همان کارت قرمز باز کنید و پایان بازی را مشاهده کنید.