AndroidP30

دانلود سریع نرم افزار و بازی های اندروید و کامپیوتر

۱۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

دانلود رایگان نسخه جدید آموزشگاه رانندگی گرافند

گرافندآموزشگاه رانندگی گرافند



استودیو گرافند  با افتخار تقدیم میکند. بازی و برنامه آموزشگاه رانندگی گرافند.

هم بازی و سرگرمی با گرافیکی جذاب و open world هم برنامه آموزشی با سطح کیفی بالا. با شبیه سازی کامل خودرو ایرانی و طراحی داخل داشبرد و آپشنهای آن.پس از ماه ها تلاش استودیو گرافند این بازی و برنامه مهیج رو برای شما هموطنان عزیز تهیه کرده است. با این پکیج به صورت عملی و تئوری به فنون رانندگی مسلط شوید و به راحتی به ترس های خود غلبه کنید.

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۲۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱

دانلود رایگان بازی مورتال کمبات ۶ HD نسخه اندروید

کمبتمورتال کمبات 6




سبکی تازه در بازی محبوب مورتال کمبات

بازی Mortal Kombat 5 مورتال کمبات عنوان بازی شناخته شده و محبوبی است که در سبک بازی های اکشن و مبارزه ای ، یکی از بهترین های تاریخ بازی های رایانه ای به حساب می آید . ما آخرین نسخه ی بازی Mortal Kombat را برای کاربران عزیز اندرویدپی30 آماده کرده ایم . می دانیم که کمبات کار خود را از کنسول های قدیمی مانند میکرو و سگا شروع کرد و امروز با گرافیکی واقعی تر و بسیار حرفه ای تر از قبل ، وارد بازار می شود . اما نکته ی جالب بازی مورتال کمبات این است که کمبات سبک خود را رها نکرده و این یکی از ویژگی های برجسته ی این بازی زیباست .

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۴ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱

دانلود رایگان آنتی ویروس سرامد

سرامدآنتی ویروس سرامد


 آیا میدونید برنامه های مخرب میتونن صدمه های جبران ناپذیری به دستگاه شما بزنن ؟
  آیا میدونید با نصب برنامه های جاسوسی ممکنه اطلاعات و فایل های شما به سرقت بره ؟
  آیا میدونید ویروس ها میتونن بطور کامل گوشی شما رو ازکار بندازن ؟
  آیا حاضرید برای امنیت اطلاعات خود هزینه کنید؟


امنیت دستگاه اندرویدی خود را به آنتی ویروس سرامد بسپارید .

آنتی‌ویروس سرامد ، جدید ترین ضدویروس ایرانی است. این برنامه با تلفیق اطلاعات آنتی‌ویروس های معتبر جهان و با استفاده از الگوریتم های اختصاصی ،‌در سریع ترین زمان ممکن برنامه های مخرب را شناسایی می کند

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود رایگان بازی پولی دزد بی مزد ۶

بی مزددزد بی مزد 6


دانلود رایگان بازی پولی دزد بی مزد ۶

بنام الله…با سلام دزد بی مزد ۶  ادامه مجموعه دزد بی مزد این قسمت برای محکوم کردن عملیات ضد انسانی تروریستی ساخته شده است…

دزد بی مزد ۶ ادامه قسمت پنجم این مجموعه است این بار ماجرای اسیری نارنجی پوش (ایلیا) را نشان می دهد که در چنگال تروریست ها به اسارت گرفته شده و بعد از فرار بیش از ۳۰۰ تروریست را با انواع اسلحه ها به هلاکت می رساند…در این بازی حدود ۶ شخصیت را کنترل می کنید و برای ایلیا حدود ۷ لباس مختلف و متفاوت طراحی شده که بسته به نوع لباس و اسلحه ها گیم پلی بازی تغییر می کند…برای مثال لباس مخفی با سر بند آبی برای عملیات مخفی کاری و استفاده از سلاح های سرد است…و یا سر بند قرمز با شنل مخصوصش مختص عملیات جنگی و سلاح های گرم نظیر mp5 است

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۲ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

راهنمای دانلود

امکان درج بعضی پست ها و فایل ها در اینجا امکان پذیر نیست !برای دریافت فایل های مورد نظر به کانال تلگرام ما سری بزنید |:  یا ایمیل خود و اسم فایل مورد نطر رو در بخش نظرات قرار دهید

برای ورود به کانال ما روی عکس کلیک کنید






۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود رایگان بازی 41148:4

41148:4



دانلود رایگان بازی پولی ۴۱۱۴۸:۴

برای پی بردن به تمام اسرار بازی شما نیاز خواهید داشت تا چندین بار بازی را به پایان برسانید و با دقت همه چیز را بررسی نمائید!

سینا تنتا، مردی که گذشته خود را فراموش کرده و درگیر ماجراهایی مرگبار شده است، سرانجام  به هویت واقعی خود پی می برد. اما این پایان ماجرا نخواهد بود و برای به اتمام رساندن ماموریت خود، با شخصیت هایی جدید، مکان های مخفی و اتفاقات وحشتناک مختلفی روبرو خواهد شد. مسیری همراه با خون و فریب و خشونت در پیش روی شماست و برای رسیدن به هدف و روشن شدن همه رازها، باید بهای آن را پرداخت کنید!

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۱۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

راهنمای بازی 41148:4


آخرین قسمت از سری بازی های ۴۱۱۴۸ منتشر شد و ما هم راهنمای این قسمت را نیز برای شما عزیزان ساخته ایم. برای مشاهده آموزش و  این قسمت در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
ادامه مطلب...
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۱

مرداب – DeadPool

مرداب – DeadPool Pc Game

| دانلود بازی مرداب – DeadPool برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

|| مرداب – DeadPool Kaos Pc Game



وضیحات بازی: بر خلاف اکثر بازی هایی که امروزه ساخته می شوند و در آن ها شما شخصیت یا به قولی آدم خوبه بازی هستید،در بازی Deadpool داستان فرق میکند.در این بازی شما کنترل یک ضد قهرمان صد البته شوخ طبع را بر عهده میگیرید بنابراین احتمال وجدان درد گرفتن در حین بازی زیاد است.در رابطه با Deadpool باید گفت که او یکی از محبوب ترنی شخصیت های کمیک در سراسر جهان است.همچنین این اولین بار نیست که با این شخصیت در بازی های رایانه ای روبرو می شویم؛بلکه او پیش از این در بازی هایی مانند X-Men Legends II: Rise of Apocalypse و یا Marvel: Ultimate Alliance نیز حصور داشته است. داستان بازی به زمانی بر می گردد که Deadpool ماموریتی مبنی بر کبه قتل رساندن یک گزارشگر اخبار به نام Chance White بر عهده می گیرد.دلیلش هم آن است که شبکه ای که این گزارشگر در آن کار میکند برنامه به نام Jump the Shark می سازد که در آن شخصیت های معروف باید از روی استخری مملو از کوسه های درنده بپرند.علاوه بر این،داستان حول شخصیت هایی مانند Mister Sinister و کارهای او برای به وجود آوردن دسته ای موجودات جهش یافته نیز می گردد.با توجه به اعلام شرکت سازنده در بازی با شخصیت هایی مانند Domino, Wolverine،Cable, Rogue, Red Hulk نیز در بازی حضور خواهند داشت.
ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۳ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

دانلود NBA 2K16 0.0.29 – بازی بسکتبال ان بی ای 2016 اندروید + دیتا

دانلود NBA 2K16 0.0.29 – بازی بسکتبال ان بی ای


نسخه 2016 یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی های بسکتبال اندرویدی است که ساعت ها قبل استودیوی 2K Games, Inc ان را با قیمت 7.99 دلار در گوگل پلی عرضه نمود که بدون شک شما دوستدار بازی های ورزشی بسکتبال را به وجد می اورد! هماطور که شما می دانید و همچنین در پست های بسکتبال ان بی ای 2014 و 2015 در سایت گفته بودیم ان بی ای (National Basketball Association) لیگ حرفه ای بسکتبال بزرگسالان آمریکا و معتبرترین لیگ بسکتبال جهان است که در دو کنفرانس شرق و غرب برگزار می‌شود. این لیگ در حال حاضر با شرکت 29 تیم از آمریکا و یک تیم از کانادا هر سال به طور دوره ای و رفت و برگشت در آمریکای شمالی برگزار می‌گردد. این لیگ برخلاف لیگ ان سی ای ای یک لیگ تمام حرفه ای است و هر ساله 60 بازیکن جدید در یک مراسم قرعه کشی  مخصوصی در نیویورک توسط پایین‌ترین تیم‌های فصل گذشته انتخاب می‌گردند (صرفا جهت اطلاع) ؛ و اما امروز قصد معرف بازی ان بی ای 2016 را داریم! NBA 2K16 از بهترین، پرطرفدارترین و واقعی ترین بازی مسابقات بسکتبال برای سیستم عامل اندروید می باشد که با گرافیکی خیره کننده و گیم پلی ای اعتیادآور توسط کمپانی 2KA Games عرضه شده است. اگر از طرفداران بازی بسکتبال هستید و به آن علاقه مندید و دوست دارید که بازی اندرویدی بسکتبال را برروی دیوایس خود داشته باشید، تحت هیچ شرایطی NBA 2K16 را از دست ندهید!
ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دادخواهان – Praetorians (کامپیوتر – PC)

دادخواهان – Praetorians PC Game

| دانلود بازی دادخواهان – Praetorians برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| دانلود نسخه کامل بازی Praetorians |

 

توضیحات بازی : آرامش در این کشور و قلمرو پادشاهی برقراربود، تا اینکه در یکی از ماه هایی که پادشاه برای شکار به بیرون از قلمرو خود عظیمت کرده بود، در بین راه با یک عده راهزن روبرو شده و محافظان وی این مهاجمان را کشته ویا اسیر کردن، ولی این تمام ماجرا نبود، این نقشه توطئه چینی افراد شروری بود که قصد سنجیدن قدرت محافظان و ارتش پادشاه را داشتند. این بازی جزو دسته بازی های افسانه ای است و یکی از سرگرم کننده ترین بازی ها در سبک استراتژی به شمار می رود . علاوه بر حمله دشمنان در اعماق تاریکی انسان های گرگ نما که خود را به شکل گرگ های درنده و پشمالو مبدل کرده اند برای تصرف سرزمین های بادیه نشین تلاش می کنند که ممکن است آن ها دشمن قدیمی یا وارثان سابق سرزمین پهناور باشند که برای پس گرفتن سرزمین خود آمده اند. برای غلبه بر این تهدید بزرگ و ایستادگی در برابر دشمنان، شاه باید مهارت و سیاست خود را بکارگیرد و با عقل و تدبیر با مشاوران خود مشورت کند تا چاره ای برای آن بیاندیشند. در شرف یک جنگ بزرگ هستید سپاه خود را آماده یک جنگ هولناک بکنید و از تجهیزات نظامی خود حداکثر استفاده را ببرید. محافظت از مزرهای قلمرو در شب و ۸ ماموریت های متفاوت، برخورد با هیولاهای ناشناخته، نقشه های جدید شامل دو ماموریت و مجموعه ای از سلاحهای پرکاربرد برای گروه از ویژگی های منحصربفرد این بازی محسوب می شود.

ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰